Her kadına sırf kadın olduğu için saygı duymak mi gerekir?

Yani kadınların duygusal bulduğum yönleri var evet :)) Veya gündemdeki bazı kötü olaylar da ortada ama bazıları da çok genelleyici olabiliyor veya hoş olmayan söylemlerde davranışlarda bulunabiliyor... Yani evet herkese insan olarak bakmak en doğrusu ama herkes böyle olabilse manası artar :))

#prenstespiti
Güncellemeler
+1 yıl
Hayranım olan pembeliler kendini belli ediyor zaten :)) Kastettiklerim lafı bir şekilde buralara getirmeye çalışanlar hep
Güncellemeler
+1 yıl
Her kadına sırf kadın olduğu için saygı duymak mi gerekir?
Cevapla