Ne yapacağımı kestirmek mümkün değil benim açımdan. Bir öyle bir böyle davranırım genelde. Ama kırmaktan korkarım. Vakit ayırıp, ilgili olurum. Her konuda konuşmak isterim o kişiyle. Belli başlı belirtiler bunlar
Aslında çok elimi açık eden bir insan değilim. Yani şu şekilde gösteririm demek bir yanlış olur. Mesaj bile atmam o derece. Genelde bu konuda şikayetçi olunan taraf ben oluyorum. Biraz umursamaz bir insan olarak anlaşılabiliyorum. Her insanın kendine göre tavrı ve karakteri var. Bazıları cennet kuşu gibi kur yapar sevgilisine. Bazıları ise bu işleri hiç beceremez. Ben biraz o beceremeyen taraftayım maalesef. Daha çok bekliyorum. O yüzden de genelde yalnız kalabiliyorum.
Sataşırım kavga ederim 😅 Hoşlandığımı pek belli etmem, belli etmeyi sevmem önce o kişiyi izlerim araştırıp soruştururum acaba nasıl biri acaba şöyle mi biri diye. Soğuk olurum ben hoşlandığım zaman ilkerde soğuk ve mesafeli duruyorum ama sonra aklıma girdikçe gülümsemeye başlıyorum sürekli aramak yazmak falan istiyorum halini hatrini falan mutlaka soruyorum ama tabi bu hoşlantı geçici de olabilir bu durumda bir şey söylemeden çekiliyorum zamana bağlı soğudum da oldu benim
Göstermem, hissettiririm. Birinden hoşlandığımda ona önce gıcık oluyorum sonra kıskanmaya, ilgiye boğmaya, kırmamaya özen gösteriyorum. Çok denerim, ölçüp tartarım. Tanımaya çalışırım. Hoşlantı bu sonuçta geldiği gibi geçebilir 💁♀️😅