
Ama harbiden güzel yapıyor. 😋

Perde asmak 😑😑 annem hep senin boyun uzun sen as diyerek bana astırıyor perdeleri 😅 bundan 4-5 sene öncesine kadar sırf perde asmamak için evlenmeyi bile düşünmüyordum, öyle bir travması var bende düşün jsjsjsj
Bir perde neler yasatiyor insana😀
Bir perde diyip geçme, büyük zanaat perde asmak 😂😂
Tabi canim. bilmem mi kisa boylu biri olarak😑😕
Kısa boylu olduğun için şükretmelisin, uzun boylu olunca böyle travmalar yaşanabiliyor 😅😅
Ben sanat kısmını kastediyorum, kisa olunca pek sanat olmuyor perde asmak, işkence🤣
Uzun olanlara da işkence 😅 çin işkencelerinden beter bence 😂
Bir haftadır bunun ceremesini çekiyorum iş yerinde..
Ürettiğim iş parçalarının tesviye yapılması gerekiyor.. Son rütuşu gibi..
Sırf bu iş için bir abla aldılar.. Ama abla yapamadı..
İş yine bana kaldı..
Bir parçaya yarım saat harcıyorum..
Belim koptu bunu yapmak için 100 tane var bundan..
Hem iki makineye yetişmeye çalışıyorum hem bu el işçiliği gerektiren işi yapmaya çalışıyorum..
Bazen bir işi en iyi yapmak insana zul geliyor..
#Vesselam
Bunu en çok annem bana der 😄 sen çok güzel yemek yapıyosun der mesela ben de hep derim işine gelmiyo ya ben o yüzden iyi yapıyorum o da yok gerçekten iyi yapıyosun der genelde anneler böyledir benim annem biraz fazla böyle her işi sen iyi yapıyosun der bana kitler
Bütün yemekleri bana kitliyorlar bu lafı hiç sevmiyorum o yüzden🤣🤦 Şunu güzel yapıyorsun, bunu güzel yapıyorsun. Kimse demiyor yapmak istiyor musun? İstemiyorum🤣🤣🤣
Bana da kahve ve salata kitlerle hic sormadan 😀
Sinir bozucu ama🥲
Cevap
13Cevap
Öğrenci evinde bazı yemekleri ben yaparım. Türlü, sote, pilav ve mercimek çorbası he birde salata.
Annem perde astırır ve cam sildirir. Çünkü camları gerçekten çok iyi siliyorum 3 kat 😃
Yemek konusunda bana da bu yapılıyor.. salata altı üstü, elinin lezzeti geçiyor illa sen yap diyorlar
Kendim istersem yapıyorum. Öyle iş kitleme durumu olmuyor. İyi niyetimden olacak çoğu işi yaparım. 😃 Yardımseverlik seviyorum.
Boyama ve el işçiliği ile ilgili bir şey varsa kesin bana kilitlemeye çalışıyorlar.
Artık hiçbir şey yapmıyorum o yüzden kilitlemiyorlar😂
Hiç birşeyi kitleyemiyorlar. Ben bilmez diyip geçiyorum 😅
Tost ve salata iyi yapıyorsun deniyordu malum yapmamak içinmiş bunu yeni anladım 🤦♀️
Sen trileçeyi çok güzel yapıyorsun şu gün misafir gelecek de😏
Babam çok güzel çiğköfte yapıyo onu haftada 1 gün kitliyor annem
Biri bana iş kitlemek istediğinde anlıyorum ve ben her işi iyi yapıyorum diyerek o kişiye saplanıyorum 😎
Ayy kawasaki ninjaa bayilirim 🛵
@приветсукаa bayılmayacak gibi değil ki :) A sınıfı ehliyetin var mı?
Motosiklet olmadikktan sonra ehliyet olsa nolurrr fmdmfmfkvj
@приветсукаa Haklısın :) geçen karda kışta bir kız gördüm saçını örgü yapmış paket taksi işi yapıyor. Ehliyet almış ve taksitle motor alıp işe başlamış takdir ettim.
Bi omur boyu borc odemeyi akil alirsa yapilabilecek bi eylem aslinda cmnrjvv
@приветсукаa Bu ülkede bu ekonomik durumda maalesef borçlanmadan hiç bir şey yapılamıyor. Hayallerinin pesinden gittiğin sürece mutlu olursun aksi takdirde mutluluk hep sana uzak durur. Senin hedefinde A sınıfı ehliyet almak varsa bir şekilde beyin tüm vücudu o hedefe sevkediyor.
Kesinlikle
@приветсукаa Hadi bakalım hayalin neyse peşine düş ;) iyi bir motopilotu olmak istiyorsan ve bisiklete dahi binmediysen bisiklet alarak başla ya da yakınsak ve istersen yaz gelince scoother ile ders verebilirim
Tavsiyeler icin tessekkurler 💅🙆♀️
@приветсукаa Rica ederim 😎 Ve şimdiden en iyi görüş için ben teşekkür ediyorum
Yalniz eig yi soru sahibi veriyor😀
😳 Boş yere mi bu kadar çene çaldım?
Hmm cevabıma başkası yorum mu yapmış 😂 😂 💦 @nb-tcykaa şimdi soranı en iyi görüş için sen ikna edeceksin hadi bakalım kolay gelsin 😎
Hadi beni ikna edin 🤣
Yaa ndnsndkdnd sucluluk psikolocisi icinde kenardan koseden sivisiyorummmmm 😅🥺
Kırılgannesne babanı ikna etsem menemen yerken seni ikna ederim 😂 😂 💦 menemen, domates, biber, soğan ve yumurtalı olsun. 😎
Kırılgannesne mi aaa çok ayıp🤣
Babami bi tek biz ikna ederiz yalniz.
Aaa ama kırıcınesne olma yoluna girme lütfen 😜😜
Her şeyi ya. Çok güzel yapmasam bile bana kitlemek için uğraşıp duruyorlar. Neyse ki benim sağlam bahanelerim var dfgds ☾
Hiçbir işi.
Bana bir şey yaptırmaları çok güç çünkü.
Çok iyi müşteri çekerim gideni çeviririm :D insanlarla sohbeti kitliyorlar :D
Yemek yapmak kahve pişirmek.. 🤭
Temizlik dhsjd annem sağolsun
Ben genelde kitleyen tarafim
Bulaşık yıkamak ve tatlı yapmak. :D
Taşıma işi
Tatlı 😃 en son kötü yaptım artık istemiyorlar.
Ödev yapma😏
Bulaşık yıkama kitliyolar valla😂
Yemek yapmayı 😒
Tatil
Rakı sofrası 🥳
Türk kahvesi 😂
Evde cam silme
yemekk yapmak
hiç bir işi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?