Gelin dertlesces. Artik bktim.. sabrım kalmadi, sürekli insanlari mutlu etmeye calisip mutsuz olmaktan biktim.. aranizda var mı benim gibi dusunen?

Ya herkes insan kullanmaya gelince bir numara.. ama is bizi dusunmeye gelince butun filmler kopuyo. biktim inanin ya.. var mı aramizda benim gibi dusunen?
Gelin dertlesces. Artik bktim.. sabrım kalmadi, sürekli insanlari mutlu etmeye calisip mutsuz olmaktan biktim.. aranizda var mı benim gibi dusunen?
Cevapla