Neden düzgün insanların sayısı gün geçtikçe azalıyor?

Kendimi o kadar yalnız hissediyorum ki bazen düşünüyorum gençliğim çok yanlış bır zamana denk gelmiş. Kızlar sürekli kendilerini beğendırme cabasında boş beleş hareketler. erkekler uç kuruları peşinde yani iğrenç bir durumda ortalık. bilmiyorum hep böylemıyıdı canım sıkılıyor ve üzülüyorum..
Neden düzgün insanların sayısı gün geçtikçe azalıyor?
Cevapla