Biriyle sürekli göz göze geliyorum, rahatsız olup olmadığını nasıl anlarım?

Sınıftan bir çocukla sürekli göz göze geliyoruz. İlk kim baktı bilmiyorum ama bir süredir bakıyo mu diye merak edip farkında olmadan bakmaya başladım. O da bu sebeple bakıyor olabilir emin değilim.
Bi sayfa verir misin diye sormam ve onun günaydın demesi dışında aramızda hiç muhabbet geçmedi. Konuşacak ortak bi yanımız da yok geçen dönemden az çok tanıdım.
Bakmadan duramıyorum konuşmayınca tuhaf oluyor ama konuşmak da istemiyorum.

Sorum şu; sizce rahatsız oluyor olabilir mi? Nasıl anlarım?
Biriyle sürekli göz göze geliyorum, rahatsız olup olmadığını nasıl anlarım?
Cevapla