Sınıftan bir çocukla sürekli göz göze geliyoruz. İlk kim baktı bilmiyorum ama bir süredir bakıyo mu diye merak edip farkında olmadan bakmaya başladım. O da bu sebeple bakıyor olabilir emin değilim.
Bi sayfa verir misin diye sormam ve onun günaydın demesi dışında aramızda hiç muhabbet geçmedi. Konuşacak ortak bi yanımız da yok geçen dönemden az çok tanıdım.
Bakmadan duramıyorum konuşmayınca tuhaf oluyor ama konuşmak da istemiyorum.
Sorum şu; sizce rahatsız oluyor olabilir mi? Nasıl anlarım?
Bi sayfa verir misin diye sormam ve onun günaydın demesi dışında aramızda hiç muhabbet geçmedi. Konuşacak ortak bi yanımız da yok geçen dönemden az çok tanıdım.
Bakmadan duramıyorum konuşmayınca tuhaf oluyor ama konuşmak da istemiyorum.
Sorum şu; sizce rahatsız oluyor olabilir mi? Nasıl anlarım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer