Birine yalandan umut verip sonra da alay eder gibi "Sen her seni seviyorum diyene inanıyor musun?" demek. Birini kendi kız kardeşi, annesi yokmuş gibi cinsel amaçları için kullanmak için yalandan yere umutlandırıp, sevmiş olduğunu düşündürüp duygularını kullanmak. Bu ilk sırada gelir. Kırmızı çizgim bu. Bir de mesela ben bir dönem uzaktan eğitim dersi görerek mezun oldum. 2021 mezunu olan kişiler bir buçuk yıl uzaktan eğitim görerek kopyayla ortalama kastılar. Bu sene mezun olanlara formasyon verdiler. Malum ortalamaya göre veriyorlar. Neredeyse formasyon alamıyordum. Onun için 1.5 sene uzaktan eğitimle kopya çekerek ortalama kasan şu anda o ortalama ile yüksek lisans yapan, formasyonda önüme geçen kişilere hakkımı haram ediyorum. Bunlar gibi haksız kazanç sağlayan herkes de kötü.
Hep yaptığım ve verdiği hasarı yeni fark ettiğim bir şey, umut vermek. Bir canlıya onu mutlu edecek bir şey için umut vermek kadar kötüsü yokmuş. Çünkü gerçekleşmediğinde duyduğu hüzün, olabilme ihtimaline olan umudun arkasında bıraktığı derin izin bir eseri oluyor ☾
Bence ekmeği ile oynamak. Öyle insanlar var ki ne hak biliyorlar ne bişey. Sadece kendi kursağından inecek olan lokmanın derdine olmuyor, gidiyor kimin rızkını nasıl çalabilirim hesabında.
şu dünya ve sosyal çevrede gösterilecek bir davranış olarak bence en kötülerden biri bi insanı yok saymak muhatap almamak kısacası adam yerine koymamaktır çok ağır çok kimse bunu kolay kolay unutmaz insanların bazıları herkese kim olduğumu göstericem derler hayal kurarlar herkes kendini seviyor sayıyor fikirlerini dinliyor höt dedimi millet susuyor buna doğru bi tabir olarak görmesemde ezikliğin verdiği intikam duygusu derler
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
bana göre sevdiği kişilere zarar verme psikoloji bozma işinden evinden ailesinden etme:Yani kovdurma ailesi ile kavga ettirip küstürme, karısı varsa boşandırma umut verip yarı yolda bırakmak yalan söylemek, bazen ne kadar küçük görünsede, büyük bir yalan büyük sorunlara açıyor:yalan kötüdür ama hepimiz bir kezde olsa yalan söylüyoruz Ayaklarındanbacaklarını koparmak ve çocuk yapma şeylerini patlatmak eğer bir manevi bir şeye zarar verme, eşya gibi eğer bir şey ile uğraşıp emek vermiş ise o emeğini yıkıp bozmak başta dediğim gibi, annesi babası karısını çocuğunu en yakın ve iyi arkadaşının yanında öldürülmesi bu kadar anlattım dahası vardı
Ona yanında olduğunu söyleyip gözlerini bağlayıp, bana güven diyerek uçurumun yanına getirmek. Gözlerini açsa sana saygısızlık yapacağını düşünür. Sözlerine güvenip adım atsa ölür.
kullanmak sevmiyorken seviyormuş gibi yapmak sadece belli bir dönem için işine yarayacağını düşünerek iyi davranmak. altı dolabilir bu tanımın. bence en büyük kötülük bu
Bence bir insanın duygularıyla oynamak en büyük kötülük. Sonradan kimseye güvenin kalmıyor. İnsanlar birer oyuncak değil ki oynayıp sonra bir kenara atasın. Ciddi manada bir arkadaşım bunu yaptıktan sonra hayatımda dönüm noktası oldu ve değiştim. Lütfen kimseye kendinizden çok değer vermeyin ve her zaman hayatınızın merkezi siz olun.
Kötülük bulamadım resmen😄hangisini yazsam bir diğerine haksızlık olur diye düşünüyorum. Sonuç olarak en büyük kötülük bir insanın ruhunu kanatmaktır diyim bari😄