Her şeyin iyi olacağına dair hala umutlarınız var mı?

Her şeyin güzel olacağına inanmak istiyorum. Yorulsam da bazı yerlerde sendelesem de o yolda yürümek ve o yolu güzelleştirmek için elimden gelen her şeyi yaparken buluyorum kendimi.

Sizin hala umudunuz var mı?
Her şeyin iyi olacağına dair hala umutlarınız var mı?
Her şeyin iyi olacağına dair hala umutlarınız var mı?
Cevapla