Her şeyin iyi olacağına dair hala umudunuz var mı?

Her şeyin güzel olacağına inanmak istiyorum. Yorulsam da bazı yerlerde sendelesem de o yolda yürümek ve o yolu güzelleştirmek için elimden gelen her şeyi yaparken buluyorum kendimi. İnsanın hep gizli bir gücü varmış içinde, ortaya çıkınca fark ediyormuşsun.
Her şeyin iyi olacağına dair hala umudunuz var mı?
Her şeyin iyi olacağına dair hala umudunuz var mı?
Cevapla