Sesim ve vurgularım çok kadınsı olduğu için gittiğim hiç bir ortamda kabul görmüyorum ve kasabamda sevilmiyorum ne yapmalıyım?

Sesim ve vurgularım çok kadınsı olduğu için gittiğim hiç bir ortamda kabul görmüyorum ve kasabamda sevilmiyorum ne yapmalıyım?
Şu an Kuzey Ege'de bir sahil kasabasında yaşıyorum. Aslında çocukluğum zaten burada geçmişti. ancak Mühendislik diplomasını da aldıktan sonra annem ile buraya yerleştik. Çocukken burada konuştum görüştüm pek çok arkadaşım vardı. Ben 5 kadın tarafından büyütüldüm babam çoktan gitmişti. Bu yüzden mi bilinmez gerek sesim gerek de bazı vurgularım standart olarak bir kadının konuşmasına benziyor. Çocukken bu çok ortaya çıkmıyordu. Ancak daha sonra okul için şehre döndüğüm zaman yaz tatillerinde bu kasabaya geldiğimde zaten arkadaşlarımla aram çoktan açılmıştı. Onlarla takılmıyordum aslında. Sonra pandemiden sonra buraya geri döndüm ve fark ettim ki sessiz bir mobbing var üzerimde süregelen. Beni tanıyan insanlar aradan geçen zamana karşın selam vermiyorlar. Selam vermekten bile neden kaçar insanlar… Tabi onlar böyle yapınca bende vermiyorum ve arada sessiz bir gerilim oluşuyor. Yeni bir insanla tanışınca da sesimi duyduklarında suratlarında ekşime başlıyor. O an utanıyorum. İlk başta konuşsam da sonradan yeni tanıştığım insanlarla da iletişimim bana görüldü atmaları ya da diğer başka şekillerde bozuluyor. Sonra bir bakıyorum zaten benimle konuşmayan kişiler ile arkadaşmış instagram ya da başka bir yerde…Annem ile de çok sık tartışıyoruz bir kere adamın birini bizim bahçede dinlerken yakaladım. Çocukluğumun geçtiği bu yeri terk edip gitmek istemiyorum. Erkek olarak mutluyum ve cinsel yönelimim beni ilgilendirmez mi?
Sesim ve vurgularım çok kadınsı olduğu için gittiğim hiç bir ortamda kabul görmüyorum ve kasabamda sevilmiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla