Savaşları, salgınları, ezilenleri, itilip kakılanları görmemek ve görüp acı çekmemek için az yaşayıp tez ölmeyi isteme günah mıdır?

Bu dünyada cennet zalimlerin, öbür dünyada cennet alimlerin... Ben ne alimim ne de zalimim... İki dünyadan ümidini kesmiş bir garibim... Ölmekten başka ne dileyebilirim?
Savaşları, salgınları, ezilenleri, itilip kakılanları görmemek ve görüp acı çekmemek için az yaşayıp tez ölmeyi isteme günah mıdır?
Cevapla