Ölmediğim için yaşamak zorunda bırakılmış hissediyorum hayatta hiçbir zaman başarılı olamadım 26 yaşındayım insanın her yalvardığı kapının yüzüne kapatılması basit biri gibi yaşıyor olmak eve bi parça ekmek alabilmek için çalışmak zorunda kalmak çok yorucu eşim ben öldükten bi süre sonra evlenir ve belki daha iyi birisiyle daha iyi bie hayatı olur diye düşünüyorum ailem ya da başka kimse benim yokluğumu aramaz sürekli ölmeyi düşünmekten yoruldum
diyeceksiniz ki namaz kıl
Hobi edin kendine vakit ayır vs
denediğim hiç bir şey de kendimi bulamıyorum. Umudum kalmadı
ki bazı şeyleri yapmak için de hep para gerekiyor
asla sevmediğim bi işte ağlaya ağlaya çalışmak zorundayım.
insanların sürekli aşağılamasından ders çalışsam bile atanamayacağımı bilmekten asla bi umudumun olmamasından
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer