Yaşamak istememek ya da ölümü düşünmek günah mı?

Ölmediğim için yaşamak zorunda bırakılmış hissediyorum hayatta hiçbir zaman başarılı olamadım 26 yaşındayım insanın her yalvardığı kapının yüzüne kapatılması basit biri gibi yaşıyor olmak eve bi parça ekmek alabilmek için çalışmak zorunda kalmak çok yorucu eşim ben öldükten bi süre sonra evlenir ve belki daha iyi birisiyle daha iyi bie hayatı olur diye düşünüyorum ailem ya da başka kimse benim yokluğumu aramaz sürekli ölmeyi düşünmekten yoruldum

diyeceksiniz ki namaz kıl
Hobi edin kendine vakit ayır vs

denediğim hiç bir şey de kendimi bulamıyorum. Umudum kalmadı

ki bazı şeyleri yapmak için de hep para gerekiyor

asla sevmediğim bi işte ağlaya ağlaya çalışmak zorundayım.

insanların sürekli aşağılamasından ders çalışsam bile atanamayacağımı bilmekten asla bi umudumun olmamasından

Yaşamak istememek ya da ölümü düşünmek günah mı?
Cevapla