Ya 4m.. k onu protesto edeceklerine s1ktirsinler gitsinler akaryakıt, doğalgaz, elektrik, yağ, şeker, çay, sebze, meyve, yoğurt, peynir, yumurta zamlarını protesto etsinler. O metro havayla mı çalışıyor? Enerjiye zam geldikçe onlara da zam geliyor. O belediyede çalışanlar havayla mı besleniyorlar? Mağarada mı yaşıyorlar? Memlekette bir zam dalgası var bu zam dalgasının başlangıcı da Erdoğan ve sarayı. En en en temel şeylere her gün zam gelirken bunlara bağlı olan şeylere zam gelmemesi gibi bir durum olamaz. Elektriğe, doğalgaza, akaryakıta gelen zamlar her şeyin fiyatını katlar. Din marketten 1 paket tuz aldım. Tuz ya hani şu gölü var bizde, hani Türkiye jeolojik olarak Tetis Denizinden yükselmiş de bor (tuz minaralidir) ve tuz yataklarımız gani gani ya, hani en çok Konya, Akdenizde olur kalker falan çıkar bunların hepsi mineraldir ve jeolojik olarak tetis denizinden yükseldiğimiz için oluyor. Heh bu kadar bol bol bulunan bir şey Türkiye’de tuz. Markette 4.5-5 liradan satılıyor. Ulan 1 kiloluk tuza 1,5-2 lira verirdik biz be. Tuz bile pahalı. Keşke tuzdan enerji üretmek mümkün olsaydı. Keşke tarihteki gibi tuz kıtlığı olsaydı da tuz değerli olup para yerine geçseydi. Tuz bile 4.5-5 lira olmuş.