" İnsanı ayakta tutan iskelet ve kas sistemi değil, prensipleri ve inançlarıdır." Sözünü getirdin aklıma. Ohoooo o kadar çok ki... En önemli olan şey cesur olabilmektir. Bunu anlayabilsek görebilsek gerisi gelir. Bunun için ilk adım da, gerçekleri asla ertelemeden yüzleşmekten başlar. Yaşamak bile cesaret istiyor, ne zaman ölecegimiz belli degil ama ölüm mutlaktır. İnsanoğlunun kabullenemediği mutlak da yine ölümdür;) Allah ın insana bahşettiği en değerli hazine akıldır. Her insanın aklı hakim oldugu bilgi kadardır. Bilgi aydınlıktır. Sorgulamak lazım herseyi. Öğrenmek lazım kendini geliştirmek lazım bunları düşünüyorum sürekli uygulamaya çalışıyorum. Eğer cesur değilsen samimi olamazsın. Eğer cesur değilsen sevemezsin. Eğer cesur değilsen güvenemezsin. Eğer cesur değilsen, gerçeğin peşine düşemezsin. O yüzden önce cesaret gelir. Ve diğer her şey onu izler. Bahsettiğim cesaret cahil cesareti değil elbette ;)) Yapabileceğimiz şeyleri yapmaya başlarsak, kendimizi hayretler içinde bırakacak sonuçlar alırız. İşte o zmn ne yaşarsak yasayalım hayatın bir anlamı olmuş olur bizler için ve hayattan yaşamaktan zevk alırız. Pes etmemek ve gerektiği zaman vazgeçmesini bilmek, insan olabilmek , kısacası bilmeyi bilmemiz gerekiyor. Değerin değerini bilmemiz gerekiyor. Korkacagımız tek sey de korkmak olmalıdır. Ben sürekli pozitif düşünmekten yanayım yok mu yarat derim ;))) böyle uzar gider. Farkındalık önemlidir. "İçinde dans eden bir yıldızın olması için, kaosun olması gerekir." demiş Nietzsche. ;)) Umursama! Kimsenin ne dediğini ve ne düşündüğünü umursamadığın zaman, cok tehlikeli bir özgürlük seviyesine ulasıyorsun. Mutlu kal.🤍🖤
Kendine yaslanan dik yürür. Yıllardır benim mottom olan söz. Her alanda bana güç veren ve beni kendime getiren, bir kez daha kendimden başka dayanağımın olmadığını gösteren bir söz.
Herkesin vardır sığındığı iki satır bir söz, benim ki de bu.
Ben daha çok geçmişe gidiyorum, önceden geçmişe gitmek yakardı canımı, çok kızardım kendime ama şimdi geçmişe gittiğimde diğer kolumla geçti diyorum. Artık geçmişe dönüp bakmak canımı yakmıyor. Beni ayakta tutan cümlelerim ise "geçti, geçecek, canım sağolsun, kendine onların o pis, fesat gözüyle bakma canım kendim 🙂" Ne zaman kötü hissetsem kendimi her zaman kendime bu cümleleri söylerim
Beni ayakta tutan 2 şey var. Biri sağ ayak diğeri de sol ayak😄 Onun dışında olumsuz bir durum yaşadığımda kendime şunu söylerim: "Kalk. Sen bir mucizesin. Ve herkese ne kadar güçlü olduğunu bir kez daha göster" derim.😄
Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.
Artık kendi kendime diyorum ki umut etmek yok kesinlikle öyle artık umut etmeyeceğim olacaksa olur olmayacaksa olmaz çok kırıldım daha fazla kırılmak istemiyorum
Umut var ❤umudun olmasa ölürsün. Şaka yapmıyorum. Beklentin olmasın. O zmn daha mutlu olursun cadı. Ne yapılırsa yapılsın demekki kalitesi buymuş der geçersin. Ama beklentin oldugu zaman kimse senin beklentine göre gelmez sana ve insanlar iyi de gelse sana , sırf beklentin oldugu şekilde gelmedikleri için sana hep kötü hissettirecekler. Seviyorum seni 😘
Umut öldürüyor ya artık yani etmeyeceğim beklentim zaten yoktu hala yok en iyisi kendi halimde takılmak olacak galiba çünkü daha kötüsü sağlığımı etkiliyor o yüzden daha yaşamam gerek 😂daha 20 yaşındayım