❗Bazen bir şeyler yapmak isteriz ama mantıklı değildir. Bu durumlarda genelde kalbimiz ve aklımız çelişir. Sizce böyle anlarda kalbimizden geçeni mi yapmalıyız yoksa aklımızdan geçeni mi?
Kalbimizden geçeni mi yapmalıyız yoksa aklımızdan geçeni mi?
Her zaman aklından geçeni yapmalısın (mantıksal) aklın yolu birdir derler, gerçekten öyle. Kalbin duygusal düşündüğü için daima eksik hissedersin veya bir şeyi yaparsın o işin içinden ya çıkamazsın ya da mutlaka üzülerek çıkarsın Ben her zaman kalbimi dinlediğim zaman üzülüyordum olmuyordu yani net olarak yol gösteremediği için aklımı seçtim. Mantığın çözemediği yol yoktur. İyi düzgün sakin ve emin adımlar atarak düşünmekte en önemlisi tabi onun için en büyük tavsiyem tabi ki aklından geçeni yapmaktır.
Bu zor bi soru bence. Kalbini dinlersin bazen çünkü mantığını devreye soktuğun zaman bi şekilde vicdani bir durum da ortaya çıkıyor. Buna engel olmak için kalbimden geçenin mantığıma da uymasını istiyorum.
Aklımdan geçeni kalbimin onayıyla yaparım. Ne sadece aklımı ne de sadece kalbimi kullanırım bir karar verirken. Çünkü kalp ve akıl ancak birlikteyken Harika sonuçlar çıkarabilir ☾
kişisine bağlı. şimdi aklımı tercih edersem kendimi üzeceksem kalbimi tercih ederim. ama aklımı tercih edince kendimi üzmeyecekse kesinlikle sonuna kadar mantık, akıl derim...