Kişilik & Karakter Hangisi daha merhametli, yufka yürekli? Balık mı, Yengeç mi? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Hangisi daha merhametli, yufka yürekli? Balık mı, Yengeç mi? Güncellemeler+1 yıl Gncl Hangisi daha merhametli, yufka yürekli? Balık mı, Yengeç mi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Gizli_Emekci Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Balıkla 4,5 sene geçirdim, bırakıp giden taraf oldu. Bu yüzden denenmemişe şans vermek için yengeç diyorum. 1 5 Yorumla Soran +1 yıl Balıklar hep bırakıp giden taraf oluyor onu fark ettim :D Yorumla Gizli_Emekci +1 yıl Keşke tam gitse, kopamıyor da. Hikaye inişli çıkışlı :) Yorumla Soran +1 yıl Ben balığım tamamen bağımı kopardım demek ki her balık aynı değilmiş :D neyse iyi geceler Yorumla Gizli_Emekci +1 yıl Kararlı olmana sevindim, darısı diğer balıkların başına ;) Yorumla Gizli_Emekci +1 yıl Geceniz güzel olsun anonim kişilik... Yorumla
S-e-m-p-a-t-i-k Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl İkisi de merhametsizdir. sevdiği ailesine düşkün merhametli gerisine bilemem tabi kişiden kişiye değişir. 1 4 Yorumla Soran +1 yıl İkisinden birini söylemen gerekirse hangisini söylerdin? Yorumla S-e-m-p-a-t-i-k +1 yıl Yengeç balığı kıskanır öyle söyleyim :D o daha sönük balığın ışığında :D (Yengeç anca küfür etsin kolpaçı :D Yorumla Soran +1 yıl Teşekkürler :D Yengeçler kıskanç oluyor zaten Yorumla S-e-m-p-a-t-i-k +1 yıl Aynen :D Yorumla
SwordOfDemocles Takip Et FenomenMaster Yaş: 102 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 6,3b cevap paylaştı. Balık daha merhametlidir 1 0 Yorumla
Mysteriaa Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 96% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 586 cevap paylaştı. Balık 1 0 Yorumla
TYTDÜŞMANI Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 558 cevap paylaştı. Balık 1 0 Yorumla
blesyou Takip Et Xper 5 Yaş: 33 , eic 94% +1 yıl Hiç biri 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Birini söylemen gerekirse hangisini söylerdin? Yorumla blesyou +1 yıl Koç dersim Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Balıkla 4,5 sene geçirdim, bırakıp giden taraf oldu. Bu yüzden denenmemişe şans vermek için yengeç diyorum.
Balıklar hep bırakıp giden taraf oluyor onu fark ettim :D
Keşke tam gitse, kopamıyor da. Hikaye inişli çıkışlı :)
Ben balığım tamamen bağımı kopardım demek ki her balık aynı değilmiş :D neyse iyi geceler
Kararlı olmana sevindim, darısı diğer balıkların başına ;)
Geceniz güzel olsun anonim kişilik...
İkisi de merhametsizdir. sevdiği ailesine düşkün merhametli gerisine bilemem tabi kişiden kişiye değişir.
İkisinden birini söylemen gerekirse hangisini söylerdin?
Yengeç balığı kıskanır öyle söyleyim :D o daha sönük balığın ışığında :D (Yengeç anca küfür etsin kolpaçı :D
Teşekkürler :D Yengeçler kıskanç oluyor zaten
Aynen :D
Balık daha merhametlidir
Yengeç diyorum balık olarak
Kendimden biliyorum. Balık.
Balık
Balık
Balık
Hiç biri
Birini söylemen gerekirse hangisini söylerdin?
Koç dersim
Ben ben
Balık
Yufka