Çok güzel bulunan bir kızım ama Zengin olmadığım için kendimi değersiz hissediyorum napıcam?

Zengin ve fakir ayrımı yapıyorum ister istemez tamam fakirler değersiz değil ama zengin ve fakir iki ayrı insan türü gibi…
Çok güzel bulunan bir kızım ama Zengin olmadığım için kendimi değersiz hissediyorum napıcam?
Cevapla