İnsan neden kendini Mükemmel sanır ya da benden daha iyisi yok diye düşünür?

İnsan neden kendini Mükemmel zanneder ya da benden daha iyisi yok diye düşünür. Asıl unuttuğu soğuk bir Toprak, Ölüm gerçeği değil midir?

Gerçek olan şu ki ; “İnsan, öldükten sonra ne kadar çabuk unutulduğunu görse kimseye kendini beğendirmek için çabalamazdı.”
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
İnsan neden kendini Mükemmel sanır ya da benden daha iyisi yok diye düşünür?
Cevapla