Ben oyumu pısırıklıktan yana kullanıyorum. Evet insanın bakımsızınada tahammül edemem ama pısırık olması benim için daha da katlanılmaz. En azından bakımsız erkeği kolundan tutup banyoya götürürüm yıkarım temizlerim kuaföre götürürüm temizletirim yani bir şekilde Zor da olsa bir çözüm yolu var. Ancak pısırık olması tamamen onun elinde onun karakteri ile alakalı ve Ben ne yaparsam yapayım bunu düzeltemem. Bir de ben her zaman bir duruşu bir ağırlığı olan böyle cesur erkekleri severim korkusuz erkekleri severim. Pısırık utangaç ezik erkeklerden ve insanlardan nefret ederim hiç haz etmem.
Brom gerçekten sen de bilirsin bizim erkek erkeğe ortamlar da kimisi anlatır işte öyle sevdim, böyle uçtum, şöyle zıpladım felan sonra bir olay olur sonra vedalaşırken adam eli uzatır sende uzatırsın kafa tokuşturuken bir baktın ortalık terden geçilmiyor adam kokuyor. Ya bilader hani insan bir duş alır ne bilim deodorant kullanır yok abi adam güzel kokuya tepki olarak dünyaya gelmiş. Pısırık erkek yine kendine bakıyor olay oldu mu kaçıyor diyorsun tamam ama bu bakımsız adam da ayaklı chernobil gibi geziyor içimiz ölüyor. Zor değil reis duş alıp deodorant sıkmak biraz çabalasınlar
Pısırık olmasıda bakımsız olmasıda itici aslına bakarsak. Bir şeyler katabilir miyiz o insanlara evet katabileceğimizi düşünüyorum. Pısırık bir erkekte dönüştürülebilir, bakımsız bir erkekte. Katlanılabilir durumu neredeyse çok zor benim açımdan ne kadar tahammül edebilirim sanırım hiç... Birini seçecek olsam bakımsızı seçebilirim belkide oda bakımlı hale getirebilme umudu olduğu için yoksa ikiside zor. Pısırık birini dönüştürmekle uğraşmam. Özgüvenli ve bakımlı olmasını kim istemez? Herkes kendi bakımından sorumlu ve bakımsız olmak nasıl bir izlenim yaratır konusunu değerlendirmeliler. Pısırık olması kendi içiyle ilgili kişinin, dış güçlerden önce kendisi için bunu değiştirmesi gerekiyor. Kendisini ortaya koyamayacaksa daha ne yapabilir ki bu hayatta...
Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.
Pısırık erkekten de nefret ederim, bakımsız erkekten de.. İnsanız ya.. İnsan olmanın birinci kuralı bence kişisel bakım.. Pısırık erkek sevmem.. Ben baskın karakterde bir kadınım.. Karşımda susup köşeye çekilen birini istemem daha çok paralayasım gelir cinnet sebebi :D Orta seviye olsun mümkünse.. Keyifli günler..
pısırık olmak sorun değil her insan korkabilir bakımsızlık tercihtir ama tabi bu konuyu çalışmaktan saçını bile tarayamayanlara çekmiyorum gerçekten tr de bazılarımız çok zor yaşıyor