Efendim hepinize sendromsuz gül gibi bir hafta diliyorum. Minnoş sinirlerinizi kimsenin bozmasına müsade etmeyin hepinize gül yaprakları fırlatıyorum 🌹
"Ölsemde kurtulsam"cümlesini gayriihtiyari hepimiz zaman zaman kullanırız. Stres, kaygı, endişe, hayatın getirdiği zorluklar bu durumun tetikleyicisi olabiliyor. Hayır üstelik ölüm gerçekten bir kurtuluş mu onu da bilmiyoruz 🤔 Benimde ciddi kaygılarımın olduğu okul zamanı mütemadiyen kullandığım kullanmazsam kendimi eksik hissettiğim bir söz dizisiydi 🥀 Hayır yani okulu bırakmak varken niye ölüyosun be kardeşim 😄
"Ölsemde kurtulsam"cümlesini gayriihtiyari hepimiz zaman zaman kullanırız. Stres, kaygı, endişe, hayatın getirdiği zorluklar bu durumun tetikleyicisi olabiliyor. Hayır üstelik ölüm gerçekten bir kurtuluş mu onu da bilmiyoruz 🤔 Benimde ciddi kaygılarımın olduğu okul zamanı mütemadiyen kullandığım kullanmazsam kendimi eksik hissettiğim bir söz dizisiydi 🥀 Hayır yani okulu bırakmak varken niye ölüyosun be kardeşim 😄
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer