Hayatınızda bir kez olsun intihar düşüncesini aklınızdan geçirdiniz mi?

Efendim hepinize sendromsuz gül gibi bir hafta diliyorum. Minnoş sinirlerinizi kimsenin bozmasına müsade etmeyin hepinize gül yaprakları fırlatıyorum 🌹

"Ölsemde kurtulsam"cümlesini gayriihtiyari hepimiz zaman zaman kullanırız. Stres, kaygı, endişe, hayatın getirdiği zorluklar bu durumun tetikleyicisi olabiliyor. Hayır üstelik ölüm gerçekten bir kurtuluş mu onu da bilmiyoruz 🤔 Benimde ciddi kaygılarımın olduğu okul zamanı mütemadiyen kullandığım kullanmazsam kendimi eksik hissettiğim bir söz dizisiydi 🥀 Hayır yani okulu bırakmak varken niye ölüyosun be kardeşim 😄
Hayatınızda bir kez olsun intihar düşüncesini aklınızdan geçirdiniz mi?
Cevapla