Sorum erkeklere bi bakar mısız? Kaçanı mı duygusunu ifade edeni mi seviyorsunuz?

İlişki uzmanı diye biri Adil mi ne ismi taktik veriyor flört sevgililik işte nasıl erkeği aşık edersin şu bu? Ama taktiklerin hepsinde genel anlamda şey diyor ağırdan alın işte sevginizi göstermeyin cepte olduğunuzu hissettirmeyin. Şimdi ben tüm ilişkilerimde duygularımı aktarırım söylerim sevgilimi bağlandığımı duygularımı. Erkekler kaçan kovalanır hesabı mı seviyor yoksa sevgisini belli edeni mi? Kafam karıştı 🤔
Sorum erkeklere bi bakar mısız? Kaçanı mı duygusunu ifade edeni mi seviyorsunuz?
Cevapla