İnsanlara çok çabuk güveniyorum. Bu huyumu nasıl düzeltebilirim?

İnsanlara çok çabuk güveniyorum ve benimle 2 gün arkadaşlık yapan insana bile ailemden tut eski erkek arkadaşlarıma, travmalarıma kadar her şeyimi anlatıyorum. Eve gelince de yine hayatımı karşımdaki kişiye çok açtığımı düşünüp pişman oluyorum. Ve bunu farkında olmadan yapıyorum. Karşımdaki kişi de benimle bir şeylerini paylaşıyor ama benimki kadar değil. Uzaktan tanımadığım insan bile annemin hastalığını, eski erkek arkadaşımın bana yaptığı sürprizi falan bilir hale geldi. Bu huyumu nasıl düzelteceğim?
İnsanlara çok çabuk güveniyorum. Bu huyumu nasıl düzeltebilirim?
Cevapla