Toplum veya kendiniz tarafından kötü olarak adlandırılan, dozunu kaçırdığınız ya da ihmalkarlık yaptığınız... "kötü" diyebileceğiniz alışkanlıklarınız var mı KS Canlar?
Sabırsızlık, çabuk gaza gelme, daldan dala atlama, hareketsizlik, dedikodu, fazla/az uyku, üç beyaz tüketimi, İnsanlara fazla bağlanmak/bağlanamamak, Alkol, Sigara, tembellik, Kaffein, Kumar,... ... herhangi bir kötü alışkanlığınız var mı, varsa neler KS Canlar? 🙃
Benimkiler geç uyumak ve adeta kimyasal laboratuvar olmasını bildiğim halde arada enerji içeceği tüketmek. 🙃Ah be Mecnun, sende bizdensin. 😃Yorulur insan yalnız kalınca Sakın benim gibi yalnız kalma Acıtır sevda yürek yanınca Sakın sen benim gibi yanma
Kıyamadığımsın hâlâ Dokunamadığım çiçeksin Benim seni sevdiğim gibi sen kimseyi sevme Ben üzüldüm aşk elinden, sen sakın üzülme
Sevme benim gibi Üzülme benim gibi Ben yandım sevdadan Sen yanma benim gibi
Kız arkadaşımın alkol ve sigara alışkanlığı var. Onlardan kurtarmak adına her şeyi deniyorum ama çok yavaş ilerliyoruz. Bi kurtarabilsem, basacam nikahı :)))
Benim sadece kendime zarar vereceğim şekilde bir kaç kötü alışkanlığım var. Kimseye zarar vermeyecek şekilde. Ve sigara, alkol, kumar gibi şeyler de asla değil. Mesela telefon alışkanlığı - bağımlılığı, abur cubur yeme alışkanlığı, gece çok geç saatte uyuma alışkanlığı, sürekli evde bile parfüm sıkma alışkanlığı gibi (güzel koku zaafım olduğu için). Bunların bana illa ki zararı ve olumsuz yanı oluyor. Ama bazen hatta çoğunlukla hiç kötü hissetmiyorum bile. Bu şekilde mutlu oluyorum hatta.
Tabi ki zaman zaman bunları düzeltmekle uğraşsam da yine başa dönüyorum. Umarım bir gün tamamen düzeltirim 😬
yok o etiket yaptığın kişi hemserim olur, fake de değildir kadının hasıdır @okyanus_d 🙏🙏 Senin dediğin Nigar nickini bende unittu, onu eski üyelerden sitede herkes göz aşınalığı olarak tanırdı ki 😂
Haha Ben de dahil herkesi kandırdı zilli. Hadi ben saf köylü çocuğuyum Ondan kandım Ya @okyanus_d ile sen... İkiniz de tilkiyi bile pusuya düşürecek tiptesiniz... Siz nasıl oltaya geldiniz Bunu aklım almıyor 🤪😝
@AsabiÖküz Estağfurullah tersleme olarak algılamadim, aksine iyi oluyor yanlışlari diyen olunca anca öğreniyor Insan eksikleri 😅 @okyanus_d bundan sonra bizde giybet demeyelim de bilgi paylaşımı diyelim dhsjsj