Teşekkürler 🙏
Bu saatte kartopu oynamaya çıkar mısınız?
Teşekkürler 🙏

Hayır çıkmam bugün işim vardı dışarı çıktım yaklaşık beş saattir dışardayım hala kendimi toplayamadım yorganın içindeyim şu anda ama toplayamıycağım hasta olacağım gibi çıkmam ya nefret ediyorum soğuk havalardan Allah kahretsin
Üniversitenin ilk yılında hayatımda ilk kez o kadar çok kar görmenin verdiği sevinç ile sabah 5 gibi sokağa fırlamıştım. 20 yılda bir kar gören biri olarak gece 2de bile çıkarım. 😂
Yeni girdim😅
Oynadık
Cevap
26Cevap
Yağsa sabaha karşı bile çıkarım
Balkondan oynayanları vurdum jsjsjs. Kim attı lan diyorlar
Biz de böyle üşendim aşağı inmeye:D
sen de haklısın, göz gözü görmezken daha iyi dank eder kafaya
çıksam anca motoru bozar gelirim, angaryada ikinci tur kar yok, istanbuldumdan sonra belki.
Eskiden olsa çıkardım ama artık çıkmıyorum çay keyfi yapıyorum hamarat arkadaşlardan çayın yanına kek yollayan olursa sevinirim :)
Yok be ya sıcak sıcak yatmak varken ne işin var soğukta
kar yagdiginda ben ve oteki ben parti yapariz, kar altinda saatlerce yururuz...
sanki sonsuzluga yurur gibi...
hayatta çıkmam az önce balkon kapısından baktım sigara içerken , dondummmm
Dışarıdan çocukların bağırışları geliyor, yatağımın içinde iyiyim şu an jdkskdosöd
Sen bak bi ortam nasıl haber et ona göre bende çıkayım. 🤪
Bizim burada kar yok 🙄
ben çıkmazdım
zaten kar da yok burada:)
Kar yağsa buraya çıkardım ama yağmıyor ki😑
balkonda bir sigara içeyim dedim nefesim kesildi ((: dışardakılere bol şans
Yok hastayım zaten
Oynamaya cıkmam ama yürüyüşe cıkardım.
Ben seyredeyim yormayın beni 😃
Hiç çıkamam gündüz markete zor gittim 😃
Ben kar sevmiyorum size iyi eğlenceler dkdjs
Soğuktan dolayı zaten belimde kas fıtığı var bide -2-3 derecede kartopu oynamaya çıkarsam yamulurum.
Kar yağmadı
Hala oynayanlar var ajdj
Bu saatte ancak yürümeye çıkarım.
Hayır hiç donmaya niyetim yok
Hayır, çünkü burada kar yok.
Çıkmam. Deprem olsa çıkmam eve yenı geldım
Kar yağsa beş dakika durmam
Kimse yok onayacak
Kar yok ama soğuk var 💨
Bizde yeni yağıyor ve belki tutmaz ondan oynamicam
Çıktım eğlenceliydi
Çıkarım
Çıkmam
Yağsa çıkardım
Hayır çıkmam
çıktım bile 😂😂😂😂
Çok soğuuukk aslaa😱
Kar oynamayı sevmem
Yataktan çıkmam
en sevdiğim saat :)
S... ler cikmam
Yok be doyduk kara
çıktım bilee 😂
Hayır
Demin çıktım
Çıkmam
Çıkarım
Çıkmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?