Sitedeki kibirli tavırlar, insanları küçük gören şahıslar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Üstten konuşmalar, egolu hareketler, aldığı maaşı, arabayı, evi buraya yazanlar var. Arkadaşlar biraz mütevazi davranmak çok mu zor? Belki başka bir insan çok zor durumda bu kadar hava atmanın bir önemi yok. Hepiniz yaşça çok küçük insanlar değilsiniz. Bunun olgunluğuna varmış olmanız gerekiyor. Bir de biz bunları söylemediğimizde daha aşağıda bir insan olduğumuzu sanıyorsunuz. Hayır sadece bu büyük bir görgüsüzlük olduğu için bahsetmiyoruz. Lütfen biraz görgülü davranmaya çalışın. Belirli şeyleri elde etmiş olmak her şeyi söyleyebileceğiniz anlamına gelmiyor.
Sitedeki kibirli tavırlar, insanları küçük gören şahıslar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla