Hayatınızdan kolay insan çıkarabilir misiniz Bu konuda cimri mi yoksa cömert misiniz?


Bir insanı hayatımızdan çıkartmak diş çektimeye benziyor. Dişin çekildiği zaman rahatlarsın oh bee acı bitti dert bitti dersin ama dilin yüzlerce kez dişinin eskiden olduğu yere gider tabi artık canını yakmaması farketmeyeceğin anlamına gelmiyor. Bir boşluk bırakıyor bazen kendini onun eksikliğini hissederken buluyorsun. Bu durum biraz sürüyor, ama zamanla geçiyor. Dişi çektirmeyip de bırakınca durmadan bir ağrı sızı çünkü canını çok yakıyordu. Bizi mutsuz eden her insanı da böyle pat diye çıkartabiliriz hayatımızdan yokluğuna alışmamız zaman alacaktır ve her şeye olduğu gibi insan buna da alışacaktır
Hayatınızdan kolay insan çıkarabilir misiniz Bu konuda cimri mi yoksa cömert misiniz?
Canının yanmasına müsaade etme😉
Hayatınızdan kolay insan çıkarabilir misiniz Bu konuda cimri mi yoksa cömert misiniz?
Cevapla