Hayaller kurarız çoğu zaman uyumadan önce , rüzgarı yüzümüzde hissetigimiz zamanlar yalnız kaldığımız çoğu zaman gözümüzü kapattigimiz o beş saniye de bile yapmayı istediğimiz ya da hayatta olmasını çok istediğimiz şeyleri düşünürüz hayal kurarız
Peki hayaller sizce o an mutlu olmak için zevk almak için mi kurulur yoksa ilerde gerçekleştirmek istenilen amaçlar mi olur gercekleştirilebilir mi? 🌸
Hayaller sadece zevk almak için mi kurulur yoksa gerçekleştirmek için mi?
Kendimi bildim bileli hayallerimle yaşadım, ne varsa hayallerim sayesinde. Hayal, bazılarına göre masal dinlemek gibi, bazılarına göre de nice olmazlıktan gelip de çocukluk rüyalarının gerçek olması. İkinci durumdaki bana yakın, böyle olunca hayal kurmaya karşı da artık bir doygunluk hissediyor insan. Yenilerini kursam da yılda bir iki sefer belki. Fazlasına ihtiyaç duymak da artık ihtiras hastalığı gibi olacak, en iyisi fırsatın varken kur ve peşinde koş.