Kime güvenmek istesem neden kalbim kırılıyor? böyle beklediğim şekilde karşılık görüyorum?

Tamam diyorum ön yargılı danivranmıycam hoşuma gitmeyen durum olsa da tanımadan kişi hakkında olumsuz düşünmeyeyim diyorum. beklemediğim şekilde karşılık görüyorum. Belki öyle değildir diyorum korktuğum başıma geliyor😔 Ne zaman umutlansam üzülen hayal kırıklığı yaşayan ben oluyorum. Ne zaman heyecanlansam mutlu olsam hevesim kursağımda kalıyor 😢. şu an da moralim çok bozuk kimseye de diyemiyorum bu yüzden buraya yazıyorum.
Kime güvenmek istesem neden kalbim kırılıyor? böyle beklediğim şekilde karşılık görüyorum?
Cevapla