Kararlar alırken mantıksal mı, yoksa duygusal mı davranırsınız? Ben genelde artılarına ve eksilerine bakıp karşılaştırır öyle karar alırım. Eğer iki seçenekte mantıksal olarak çok yakın ise o an içimden hangisi geliyorsa onu seçerim.
Ben başak burcuyum duyanlara duymayanlara seslenirim buradan burcumunda getirisinden ötürü her zaman mantığımdan yanadır sürekli mantığıma dayalı kararlar almak isterim ve ona göre hareket ederim adımlarımı hep mantığıma danışarak atmayı tercih ediyorum Duygusallığa aslında hayatım da pek de yer yok genellikle duygularıma önem verdiğim de bazı yıkımlara sebep olabiliyor beni üzer biliyorum o yüzden duygularımla hareket etmeyi pek fazla tercih etmiyorum ama bazen içimden gelerek hareket etmem gerektiği için yeri geldiğinde onun da desteğini alıyorum ama mantığım her zaman daha çok ağır basıyor.
Ben aslanlardan nefret ediyorum onlar yaptıkları iyilikleri bile sırf kendi egolarını tatmin etmek için yapan yaratıklar ıyhh ve yükselenim aslan biliyor musun hhahahaa senin ki ne
Aslan her şeyin en doğrusunu ben bilirim benim dediğim en doğru ben bilirim ben yönetirim mantığındadır. Ego tavan dediğin gibi, benim yükselenim Akrep. Burcum mantıkçı, yükselenim ayrıntıcı :D mükemmel ikili :D
Günaydın, Ben de yeni şeyler öğrenmeyi severim. İkizlerden gelen bir özellik meraklıdır hep öğrenmek ister. Akrep için evet öyle derler libidosu yüksek diye ama çapkın dediklerini duymadım. İkizler için de tutkulu bir aşık derler. Öyle miyim sorusu da hala gizemini koruyor :D
çevrende akrepler varsa gerekli gözlemleri yapmış olman lazım :D var mı bir çapkınlık belirtisi onlarda :D etrafı akreplerle sarılı başak'a ne diyorlardı :P
Kesinlikle mantıksal veya kesinlikle duygusal diyemem. Öncelikle kendimi seven bir insanım ve verdiğim karar kendi değerimi düşürmemeli. Yani bir insan bile bile bilinçli şekilde benim kalbimi defalarca kırıyorsa veya dediğim gibi bilinçli şekilde bana defalarca kez kötülük yapıyorsa ki defalarca olmaz buna izin vermem ama varsayıyorum böyle bir şey yapıyorsa hiç düşünmeden onu hayatımdan çıkarırım yani ne kadar seviyor olsam da burada duygumu geri plana atarım mantıksal yaklaşırım çünkü dediğim gibi kendimi seviyorum ve kendi değerini düşürmemeleyim.
Ayrıca vicdan çok önemli bir şey gereksiz yere gurur yapmanın da bir anlamı yok. Fazla gurur zamanla kibre yol açar.. alacağım karar benim vicdanımı rahatlatacak mı ileride hayatımın ilerisinde benim vicdanım aldığım karardan dolayı rahat olacak mı bu çok çok önemli benim için.
Ne duygusal kesin olarak diyebilirim, ne de mantıksal, ikisi de benim için varlar, yani ikisini de kullanırım. Evet daha duygusal bir insanım belki ama bazı olaylar oluyor ki, mantığımın devreye girmesi gerekiyor. Bazen duygusal yapımız o ciddiyeti bozar.
Bazen de ikisini birden kullanmamız gerekir, yani durumdan duruma göre kesinlikle değişir bence. Bir iş olduğunda mantığını kullanırken, arkadaşlık ilişkinde duygusallığını kullanabilirsin. Ya da mantığının ve duygusallığının arasında gidip gelirsin. Bu da iyi bir durum değil.
Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.
Selamlar.. Konunun ne olduğuna göre şekilleniyor aslında bu durum.. Genele bakarsak fazla duygusal hareket eden biri değilim.. İnsanın elinde değil bazı şeyler.. Zaman içerisinde duygular da köreliyor.. Mantıklı olmak zorunda kalıyorsunuz.. Hayat duygusal insanlar için fazla konforlu bir yer değil.. Bazı zor kararlar alırken elbette duygularımı da devreye sokuyorum ama hassasiyet göstermemem gereken bir konuysa mantığımı dinlerim.. Nadiren duygularımı bastıramam.. Keyifli geceler..