İş yerinde arkadaşlar arasında tartışma çıktı araya girmek istemiyorum nasıl kurtulurum bu durumdan?

Konu epey hassas arkadaşım da sanki beni konunun içine çekmeye çalışıyor büyük bir hata yaptı öncesinde yaptığı yanlışlar vardı bir kaç kez uyardım ama dinlemedi şimdi konuşuyoruz bakıyorum benden beklentisi var ama açıkçası ben kimseyle tartışmak istemiyorum tamam samimiyiz ama o kadar da değil elimden geldiğince ortamı sakinleştiririm ama araya girmek istemiyorum kendi hatası
İş yerinde arkadaşlar arasında tartışma çıktı araya girmek istemiyorum nasıl kurtulurum bu durumdan?
Cevapla