Egonuz yüzünden ağlama hissi geldiği oldu mu?

Zeqa fazlalığı bazen yorucu olabiliyor, duygulandırıyor beni. Tanrı affetsin bazen buradaki umutsuz cahilleri gördükçe içim parçalanıyor. Tanrım diyorum, tanrımm neden bana bu zeqayı bahşettin? Neden bu kullarına da biraz vermedin ahhh rabbeeem
ciddi diyorum, demiyor da olabilirim ama diyorum
Egonuz yüzünden ağlama hissi geldiği oldu mu?
Cevapla