Kızlar, Oje sürmem eleştiriliyor Sonuçta Aseton var insanlar neden kendi işlerini uğraşmıyor?

Ojeyi seviyorum sürüyorum eşim de memnun ama insanlar laf sokma uğraşında Allah'tan eşim Yobaz bir adam değil yoksa yok az bir adam olsa bile her gün dayak yerdik bırakın kapalı kadın oje sürmüş ötekisi mini etek giymiş ve Tekstil tayt giymiş bırakın ya kadınlardan Elinizi çekin artık ya
Kızlar, Oje sürmem eleştiriliyor Sonuçta Aseton var insanlar neden kendi işlerini uğraşmıyor?
Cevapla