Gördüğüm kadarıyla bir işe yaramıyor yani kasmayın bence fazla 😄

Gördüğüm kadarıyla bir işe yaramıyor yani kasmayın bence fazla 😄

Sizde 1 hormon salgılanırken bizde üç hormon. Biri yüzü düzeltti tam derken diğeri araya girip sıçıveriyor içine. Dışardan takviye edip düzeltmeye çalışırız o da yetmez. O yüden karıların üstüne gelmeyin. Bir süslenmeleri bakımları var onu da çok görmeyin , işinize bakın.
Cevap
4Cevap
Güzel kadinlar pek bakım yapmıyor gadası
Güzel görünmeleri için ama işe yaramıyor
Bunu ben de merak ediyorum gerçekten de
Oyle sevileceklerini zannediyorlar
güzelliğine 💅
Sivilce yapıyo efgr
hiçbir işe yaramıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?