Yaptığınız en saçma şey neydi, hatırlıyor musunuz?

Saat 2.58 saçmaladım sanırım ((
Yaptığınız en saçma şey neydi, hatırlıyor musunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Yaptığınız en saçma şey neydi, hatırlıyor musunuz?
Yaptığınız en saçma şey neydi, hatırlıyor musunuz?
Cevapla