Kimi insanlar bazı şeylerin uğursuzluk getirdiğine inanır? Kimilerine göre bu batıl bir inançtır? Bıçak elden ele verilmez, merdiven altından geçilmez, kara kedi görünce saçını çek gibi şeyler. Sizin de var mı böyle inançlarınız?
Var. Kara kedi 🐈⬛ aslında batıl olduğunada inanıyorum da ister istemez bi ürküyorum :D bıçağı elden ele vermiyoruz, üstümden hala birilerinin atlamasına izin vermiyorum hahaha :D inanmasanda yapıyorsun.
Kesilen veya kopan tırnak mutlaka evin içerisinde yerde olmamalı şeytan işidir. Çöpe atılmalı. Bir de bıçak elden ele verilmez. Ara açar kanlı bıçaklı olursunuz. Geri kalanlara pek inanmıyorum.
Hayır hayatımın hiçbir alanında böyle düşündüğüm bir an olmadı. Nesnelere de anlam yükleyen biri değilimdir. Ben uğur olayına da uğursuzluk olayına da inanmıyorum aslında.