Sizce esim benden birsey sakliyor cevap vermiyor sordugum seye neden acaba? detaylarda yazdigim sey?

BENIM ONA YAZDIGIM MESAJ:
Ben evlenmeden once hic bir rahatsizligim yoktu! Bunu sende biliyorsun! Siyah lekeler evlendikten sonra gelmeye basladi

Ayrica hocaya gittik ve sende kendim gordun basiam neler gdldi. Bize kim buyu yapti bilmiyorum ama
Cekemeyen birisi kesin! Seni benden ayirmak icin ama
maalesef SEN BUNU GORMEK ISTEMiyorsun VE ANLAMAK ISTEMIYORSUN

Ben bununla hala savasiyorum ama ben evligimden HIC BIRSEY ANLAMIYORUM. Ben senin arkadasin diye evlenmedim. Yuva kurarim diye evlendim!

ONUN BANA SADEXE YAZDIGI MESAJ:
" Sende birsey yok demiyorum. Bize yazik etme."

dedi ve bitti ve baska birsey yazmadi yazdiklarima acaba nedenboyle ediyor biesey mi sakliyor acaba?
Güncellemeler
+1 yıl
Ve onu nasil
Ikna edebilirim bunu ogrenmek icin?
Sizce esim benden birsey sakliyor cevap vermiyor sordugum seye neden acaba? detaylarda yazdigim sey?
Cevapla