Çevremdeki insanlar beni aşağıya çekiyorsa, veya tam tersi çevreme set çektiğimde bir süre sonra mutlu olamıyorsam sorun nerededir?

Düştükçe düşünen biri olarak çevremden zaman zaman soyutlanarak özüme dönerim ve kendimi düşüncesel olarak geliştirmenin yollarını ararım, fakat yalnızlık da bir süreden sonra anomalilere neden oluyor, iki türlü de balansı kuramıyorsam ne yapmalıyım?
Çevremdeki insanlar beni aşağıya çekiyorsa, veya tam tersi çevreme set çektiğimde bir süre sonra mutlu olamıyorsam sorun nerededir?
Cevapla