Artık görüşmediğiniz , size kötü şeyler yaşatan insanların da içinde olduğu eski fotoğrafları siler misiniz?

Ben son 10 yıldır çekildiğim hiçbir fotoğrafı silemiyorum. Çünkü o kişilerle kötü şeyler yaşamış olsak da, o fotoğrafta mutluyduk ve o an güzel bir anıydı. İleride birilerine veya çocuklarıma anlatırken "Bak bu oydu."diyebilmek istiyorum. Saçma mı sizce?
Artık görüşmediğiniz , size kötü şeyler yaşatan insanların da içinde olduğu eski fotoğrafları siler misiniz?
Cevapla