Hadi herkes bi soğuk espiri yazsın da gülelim en çok buna ihtiyacımız var
Ben başlıyorum o zamansa 🙈😁
Geçen Röntgen Filmi çektirdik. yakında sinemalarda
Ben başlıyorum o zamansa 🙈😁
Geçen Röntgen Filmi çektirdik. yakında sinemalarda
Uzun lafın kısası: U. L. 😀😀
Ahshshshs 😆
😀
Kadir İnanır ben inanmam
Cevap
3Cevap
Ben ısıtıp yapıyorum espriyi
Ozaman yanmadan bozduralım 😂
O zaman dolara yatıralım 😅
O zaman marka yatırlarım da marksizm değerlensin 😂
Kanka seninkine nedense kötü espiri bile diyemedim 😂😂
Shshshhs amaaaaa
İyisini sen yap o zaman 😂😂
Şşşşş çaktırma bu kadar 🤭
biz koşalım diyoruz Gerard Depar diyo
IQ -5
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar