Kişilik & Karakter Kendinize yaptığınız değişiklerden pişman oluyor musunuz? -ViviR_- Takip Et FenomenGuru Yaş: 40 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 31 Yapay Zekaya Sor Kendinize yaptığınız değişiklerden pişman oluyor musunuz? Kendinize yaptığınız değişiklerden pişman oluyor musunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Hayatİstanbul77 Takip Et FenomenMaster Yaş: 49 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 8,5b cevap paylaştı. Hayır pişman değilim, kendimde son zamanlarda fazlasıyla değişiklikler yaptım ve çok mutluyum... 1 0 Yorumla
MadagaskarAslanı Takip Et FenomenMaster Yaş: 31 +1 yıl Yok hayır değişiklik iyi geliyor bana. 1 0 Yorumla
perlamare Takip Et Master Yaş: 47 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı. Traş olmak hariç değişiklik yapmıyorum zaten. Nerdeyse son 20 yıldır aynıyım 😂 1 2 Yorumla -ViviR_- +1 yıl Raf ömrün bitiyor 😀 Yorumla perlamare +1 yıl Bitsin gari, yeterince rafta kaldık, yeni ürünlere yer açmak lâzım 😂 Yorumla
İzmirliSamet Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Yaptığım hiçbir karardan değişimden pişman olmam iyi veya kötü tecrübeler edinirim ve yoluma devam ederim 1 0 Yorumla
Alaradeniz35 Takip Et Xper 6 Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Birtek saçımı kestirmeye korkuyorum.. uçlarını aldırıncada üzülüyorum kısaldı diye çok zorum bu konuda😂uzun seviyorum napim.. 1 0 Yorumla
SevmekGuzel007 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Aynı berber aynı model aynı tarz sorun yok🙂 Bizde saçımı şu renge boyatayım şöyle kestireyim olayı olmadığından bunu kızlar düşünsün 🙂 1 0 Yorumla
enthusiasticpq Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 66% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 829 cevap paylaştı. Kahkul kesmiştim kendim bir kere çok fazla saç tutamı almışım neyseki saçım cabuk uzuyor 1 0 Yorumla
BLUE1982 Takip Et Guru Yaş: 44 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4b cevap paylaştı. Hayır çoğu zaman olmam 1 0 Yorumla
Şişkoletta Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı. Saçlarımı boyadığım için azcik 😏 1 0 Yorumla
Blondesmann Takip Et Master Yaş: 27 , eic 98% +1 yıl Değişiklik iyidir, huzur veriyor bazen. 1 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı. Hayır pişman olmuyorum 1 0 Yorumla
bulinmeyen926 Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Hayır değişiklik her zaman iyidir bence 1 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Yaş ilerledikçe insanlar değişiklik yapmaya başlar bu da olgunlaşmayla alakalı ve pişman olan kesimin çok az olduğunu düşünüyorum 0 0 Yorumla
legolas38 Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 98% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,2b cevap paylaştı. Hayır olmuyorum 1 0 Yorumla
Ultra_Phoenix Takip Et Master Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı. Olmuyorum. 1 0 Yorumla
zodyaklısamara_ Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 78% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı. Genelde hayır 1 0 Yorumla
QueenOfTheFate Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı. Hayır. 1 0 Yorumla
Rascoln36 Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı. Sakalı kesince bazen 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Hayır pişman değilim, kendimde son zamanlarda fazlasıyla değişiklikler yaptım ve çok mutluyum...
Yok hayır değişiklik iyi geliyor bana.
Traş olmak hariç değişiklik yapmıyorum zaten. Nerdeyse son 20 yıldır aynıyım 😂
Raf ömrün bitiyor 😀
Bitsin gari, yeterince rafta kaldık, yeni ürünlere yer açmak lâzım 😂
Yaptığım hiçbir karardan değişimden pişman olmam iyi veya kötü tecrübeler edinirim ve yoluma devam ederim
Birtek saçımı kestirmeye korkuyorum.. uçlarını aldırıncada üzülüyorum kısaldı diye çok zorum bu konuda😂uzun seviyorum napim..
Aynı berber aynı model aynı tarz sorun yok🙂 Bizde saçımı şu renge boyatayım şöyle kestireyim olayı olmadığından bunu kızlar düşünsün 🙂
Kahkul kesmiştim kendim bir kere çok fazla saç tutamı almışım neyseki saçım cabuk uzuyor
Hayır çoğu zaman olmam
Saçlarımı boyadığım için azcik 😏
Değişiklik iyidir, huzur veriyor bazen.
Hayır pişman olmuyorum
Hayır değişiklik her zaman iyidir bence
Köklü bir değişim yapmadım hiç.
Yaş ilerledikçe insanlar değişiklik yapmaya başlar bu da olgunlaşmayla alakalı ve pişman olan kesimin çok az olduğunu düşünüyorum
Hayır olmuyorum
Hayır
Olmuyorum.
Genelde hayır
bugün çorap giymedim
Hayır.
Hayır olmuyorum
olmuyorum
Sakalı kesince bazen
Olmuyorum
Ne olduğuna bağlı
Olmuyorum
Evet bazen