Hiç kimseyi bir tarafına takmayan gerekmedikçe konuşmayan suratsız boş yapmayan bir kız hakkında ne düşünürler?

Ben bu kızım dershanede böyle anılıyorum espri hiç yapmıyorum muhabbetlere nadiren dahil oluyorum hocalar dersi en iyi dinleyen öğrenci olduğumu söylüyor
Hiç kimseyi bir tarafına takmayan gerekmedikçe konuşmayan suratsız boş yapmayan bir kız hakkında ne düşünürler?
Cevapla