Bahsettiğim kişiliği yorumlar mısınız güzel insanlar?

Bazen insan kendini göremez neyin ne olduğunu bilemez o yüzden anlatıp kalbim kırılsa dahi bilmek istediğimdir. Biri kusurlarımı farkederse o an dünyanın en mutsuz insanı oluyorum o yüzden insanlar kusurlarımı görmemeli sanki. Bu sevgilimde dahi olsa o an sanki her şey bitmiş gibi tüm güzelliğim gitmiş gibi hissederim veya saçma bir hareket yaparsam üzersem o an o affetsede ben o durumdan çıkamıyorum. Biri yüzünden sinirim bozulduğunda sinirimi ailemden veya sevdiğim insanlardan çıkarıyorum Aileme güvenmem. Nazara inanırım o yüzden kimseye güzel şeyleri bahsetmem kötü bir şey yaşansa nazar mı değdi diye düşünürüm. iş hayatımda sesim kibar olduğu için mi nedendir çoğunlukla ezildim. Kendimi sanki daha iyi gösterirsem daha havalı diye yalan söylerim. Ailem küçükken dalga şakayla karışık dalga geçerdi annem sinirlendiğinde bedenimle mesela esmer olduğum için bana pis siyah derdi seni doğurmaz olsaydıö derdi diğer akrabalarımda arkamdan iş çevirdi çok. İstanbuldayım ve çok kalabalık çoğu kere insanlardan nefret ederim. Önümde sigara içerkerken yürürken sigara dumanlarından dolayı.. Otobüsler daha kalabalık olduğı için. Sessiz bir yerde sevdiğim insanla yaşayıp bu dünyayı terketmek istiyorum bir gün. İnşallah bir gün intihar etmek istemem. Basit şeyler istiyorum işte..
Bahsettiğim kişiliği yorumlar mısınız güzel insanlar?
Cevapla