İlerde yaşlanınca baklavalarım olsun mu olmasın mı size sormak istiyorum orta yaşlı erkeğin karın kası olması itici mi çekici mi? ↗
Kızlar da korku filmi severek izler mi? ↗

Neymiş anacım bu sende ki maymun sevdası yiuvv 🤣neyse soruya dönelim var " iyi düşün, iyi olsun" hayatta hep pozitif olmaya güzel şeyler olumlamaya aza kanaat etmeye çalışarak bolluk ve bereket tanrıçalarını uyandırtıp bana güzellikleri sunarak beni taçlandırmalarını beni ödüllendirmelerini gaye edinmişimdir. İyi düşünüyorum evrene pozitif enerjiler gönderiyorum arada meditasyonlar yapıyorum enerji şifa müzikleri alfa beyin frekansını etkinleştirmek için titreşimleri yükseltmek için bilinçaltı endişeleri silen olumlama uyku meditasyonları yapıyorum. Youtubedan dinleyerek.
Maymunların şebekliklerini sevdiğimden sempatik buluyorum sevgim ordan geliyor
Hayata pozitif bakan güzel gören güzel düşünür aynı düşünüyorum seninle 😀
Ayy çak bi beşlik o zaman gel ✋
✋👍😊
@Berensoy herkesin inancı kendine yargılamak bize düşmez arkadaşım hayata pozitif bakıyor ya o yeter 😀
Cevap
8Cevap
"İnandığın yolda çalış ve sabret, elbet en hayırlı sonucu alırsın"
Akıllı olup manyakları zapt edeceğime manyak olurum onlar beni zapt etsin.
Namuslu bir kadına sahip olmadan önce namuslu bir erkek olmak gerek
Söz sahibinden ayrı yürüyorsa ikisini de bırak,,
"paşa gönlümden daha mı iyi bileceksin"
Seveni s.. erler s.. eni severler... Kadınlar
Seveni s*kerler, s*keni severler.
Büyük lokma ye, büyük konuşma.
yokkk felsefem bu dünya
Ne için varsan , onun için yaşa...
hayir yok
Böyle hayatın ti amo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?