Bir arkadaşım bazenleri çok güler yüzle bazense çok resmî davranıyor ben bu durum da ne düşünmeliyim?

Bazenleri çok güler yüzlü bazenleri çok resmî yani sanki yabancıyım gibi hissettiriyor. Bazenleri de çok samimi davranıyor normalde de samimi biridir.
Bir arkadaşım bazenleri çok güler yüzle bazense çok resmî davranıyor ben bu durum da ne düşünmeliyim?
Cevapla