Neden her konuda şansım yok hiç yüzüm gülmeyecek mi?

Bedensel engelli olarak dünyaya geldim hiç bir zaman isyan etmedim cahil insanlara rağmen. Ailem desem ayrı sorun değişik hareketleri var. Hiçbir zaman okul hayatım olmadı beni okutmadılar gereksiz gördüler. Aşk desen benden uzak…. Zoruma giden şey de çok güzel bir kadın olmam her şeyi anlayabilecek kapasitede olmam. Fakat şanssızım işte hiçbir konuda şükür edecek şeylerim yok. Ağlamak istiyorum aglayamıyorum içim öyle dolu ki sanki çığlık atsam rahatlayacak gibiyim 😞😞😞
Neden her konuda şansım yok hiç yüzüm gülmeyecek mi?
Cevapla