Böyle söylediğiniz bir zaman oldu mu, oluyor mu? Tanıştığınıza pişman olmak da buna dahil tabii. Bana bazen anlamsız bir düşünme geliyor çünkü 😆🙌🏼 🍀🍀🍀
https://youtu.be/JyEQZIjz-rA
https://youtu.be/JyEQZIjz-rA
Kader derim buna. Mesela senle ne kadar tanışmış olmasakta görüşlerde konuşmuşluğumuz var bak bu kader işte
Sebepsiz bir tanışma yoktur. Sebepsiz bile görünenin aslında bir sebebi vardır mutlaka
Teşekkürler
Cevap
10Cevap
Yani sevdiğim için diyorum bunu bazen🤷😂 Biz neden tanıştık nasıl tanıştık. Şanslıyız vs şaşkın şaşkın konuşup gülüyoruz
Tanıştığıma pişman olduğum bir kişi oldu sadece.
Böyle bir soru hiç aklıma gelmez.
hayır öyle birisi yok
tanıştığım her insanla bir neden üzerine tanışmışımdır sanırım..
ya da bir dönem sonra o neden kendiliğinden ortaya çıkar
Kovid le neden tanıştık diyorum😆😆😆nezle gibi geçiyor ama
Saol ezgicim
Oldu oldu kötü anlamda. İyi anlamda ise nedne bu kadar geç tanıştık dedik birbirimize
Sence biz neden tanışmadık?
Bir suru var gidenlerden bahsediyorum ajdj
Tanışsak sorcam da daha kimseyle tanışmadım jdwkdkwksk
Onu düşün bunu düşün ne gerek var oşan olmuştur
Evet berbat bir ilişki deneyimi
Aynaya bakıp onu aynadaki kişiye soruyorum :D
Evet en son tanıştığım kişiler baya gereksizdi
Var 🤔
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar