"Sence biz neden tanıştık" dediğiniz birileri var mı😎?

Böyle söylediğiniz bir zaman oldu mu, oluyor mu? Tanıştığınıza pişman olmak da buna dahil tabii. Bana bazen anlamsız bir düşünme geliyor çünkü 😆🙌🏼 🍀🍀🍀
https://youtu.be/JyEQZIjz-rA
"Sence biz neden tanıştık" dediğiniz birileri var mı😎?
Cevapla