Karar verip uygulayamiyorum, bunla ilgili ne yapabilirim?

Psikoloğa da gittim zamanında,
Kadın bana aslinda güzel çıkarırlar yaptığımı sosyoloji okumam dolayısıyla psikolojik literature de hakim olduğumu söyledi, xok güzel kararlar da almışsın ama neden uygulayamiyorsun sorumluluk alamıyorsun dedi.
Acaba küçükken kardeşlerime hem annelik hem ablalık yaptığımdan bu rolü çok ustlendigimden ve onlar bir yanlış yapınca benim üzerimde baskı kuruldugundan mi sorumluluk duygusundan kaçıyorum
Buna nasıl edilebilir, yok edebilirim bilmiyorum🥲
Karar verip uygulayamiyorum, bunla ilgili ne yapabilirim?
Cevapla