Psikoloğa da gittim zamanında,
Kadın bana aslinda güzel çıkarırlar yaptığımı sosyoloji okumam dolayısıyla psikolojik literature de hakim olduğumu söyledi, xok güzel kararlar da almışsın ama neden uygulayamiyorsun sorumluluk alamıyorsun dedi.
Acaba küçükken kardeşlerime hem annelik hem ablalık yaptığımdan bu rolü çok ustlendigimden ve onlar bir yanlış yapınca benim üzerimde baskı kuruldugundan mi sorumluluk duygusundan kaçıyorum
Buna nasıl edilebilir, yok edebilirim bilmiyorum🥲
Kadın bana aslinda güzel çıkarırlar yaptığımı sosyoloji okumam dolayısıyla psikolojik literature de hakim olduğumu söyledi, xok güzel kararlar da almışsın ama neden uygulayamiyorsun sorumluluk alamıyorsun dedi.
Acaba küçükken kardeşlerime hem annelik hem ablalık yaptığımdan bu rolü çok ustlendigimden ve onlar bir yanlış yapınca benim üzerimde baskı kuruldugundan mi sorumluluk duygusundan kaçıyorum
Buna nasıl edilebilir, yok edebilirim bilmiyorum🥲
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer