Hayatı boyunca ezilmiş bir kız İle arkadaşlık yapıyorum ve bu kızda nankörlük seziyorum?

Hoşlandıgı birisi için beni bırakıp gidecek gibime geliyor
Elinde fırsatlar olsa sonradan görmeye dönecek gibi seziyorum bu da beni ondan soğutuyor. Ben de Asosyalim zaten ama o nankör gibi hissediyorum. Çünkü çok fazla arzusu hayalleri olan insanlardan korkuyorum ben. Aynı zamanda da acıyorum onlara
Ben hayal kuırmayan birisi olduğum için kafamda sinsi planlarım yok
Ama daha fazlasını isteyenlerin aklında elbet bu hayal olmazsa şu olur diye sinsi 2. Planları vardır
Ben hayatta hiç plansız ilerlerken söyleyin o kız mı daha kötü birisi ben mı? Plan dediğim şey de şu, bir hayali var ve olunca seni unutacak. Eğer hayali olmazsa seninle arkadaş kalacak. 2. Plan bu gibime geliyor mecburen benimle kalıyor gibi insanlar. Birileri birilerinin 2. Planında olur ya, bana kafasında hayalleri olmazsa benimlr arkadaş kalacak fikriyle aynı değil mi? Bence tıpatıp aynı meseleler.
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada istediğini alabilecek gibi biri de değil. Ben şansa inanıyorum kendimden dolayı kendimden hiç beklemediğim gzel başarılarım oldu. Herkesi kendim gibi sanıp belki budala olmaktan sıkılır ve akıllanrlar diyorum. Benim eski halim gibi o kız ama değişime uğramamamış. Onun o hali yanlış geliyor bana. Beniö yoluma girerler belki. Diyorum ama ben kendimi ve hayatımı anlattıkça sanki inadına değişmicem ben değişmem diyorlar. sefalet içinde birissi değişmem diyip duruyor düşünsenize.
Güncellemeler
+1 yıl
Böyle hayaller kurma da diyemiyorsun ha insanlıktan ha anlamayacagı için ha da takmak istemediğim için. Kavga da etmek istemiyorum. Sizin değişmemiş ve hiç sevmediğiniz eski halinizin dibinizde bittiğini düşünün. Sanki değiştim diye ceza çekiyorum...
Hayatı boyunca ezilmiş bir kız İle arkadaşlık yapıyorum ve bu kızda nankörlük seziyorum?
Cevapla