Bir öfkelinin karşısında sükunetini koruyabiliyor musun?


Duruma göre değişiyor ama evet gün içerisinde bir çok insanın sorunuyla ilgilendiğim için agresif insanlara karşı sakin kalabiliyorum ama bu karşı tarafı dahada sinir ediyor.
Evet. Bi noktaya kadar. Ancak o nokta gerçekten sabır taşını çatlatıcak nokta olur. Peki nedir o nokta. Kaba kuvvet ya da hiç bir insanın duymak istemeyeceği bir söz.
Beni tanıyanlar iyi bilirler ki kolay kolay öfkeye kapılmam. Sakin olmayı da sakin kalmayı da iyi bilirim.
Teşekkür ederim 🌻
Rica ederim 🌸
Koruyamadığım zamanlar oluyor
Teşekkür ederim
Rica ederim 😂😂
🙂
Benim emojim senin emojinden daha çok gülüyor 🙄
Artık o emojiyi sana kullanmayacağım ben de ciddi olacağım 😐
🌹..
Cevap
39Cevap
Evet saygı çizgisinin aşılmaması için baktın deli dön geri taktiğini uygularım her zaman🤣🤷
bir türlü kontrol edemediğim şey
yani öyle çok öfkelendiğimden değil aslında kızacağım bir şey olduğunda neyse boş ver sakin olayım diyorum sonra olayın üzerinden belli bir zaman geçiyor ve düşünmeye başlıyorum ben napmışım diyorum
Yeteri kadar, hatalı durumda olduğunu anlayasıya kadar yanlış tutum içinde olduğunu anlayasıya kadar anlatırım bu durum sonucunda daha çok kudurması eğlenceli oluyor pes ediyorlar ee keskin sirke küpüne zarar vermiyor mu sonuçta 😂
Bunun için çaba sarf etmiyorum ki. Çok önemsediğim biri değilse öfkesi pek umrumda olmuyor. Pek ciddiye alamıyorum işin açığı
Bunu iyi öğrendim sanırım dur sakin ol sonucunu düşün diyorum içimden. Gerekirse o ortamdan uzaklaşırım.
Spesifik önem taşıyan bir konu yoksa haklısın deyip uzaklaşıyorum, beladan kaçmak sebepsiz sinir öfkesini çekmekten her zaman iyidir 😌…
kesinlikle koruyabilirim ama adaletsizliğin karşısında aslaa
sınıra kadar . yaşla yavaslıyorsun .
sınırı aşılırsa bi sie git agzını kulagını yırtarım
Derin derin nefes alıyorum ve öfkeye sebep olan herneyse uzaklaşıyorum ordan
Eveet bekliyorum sakın sakın bitirsin diye sonra bam bam
Benim öfke kontrolüm yok o karşımdaki çok dikkat etmeli kendine
Bazen kafa göz dalasım elimdekini karşıya fırlatasım geliyor
Evet korumaya çalışıyorum öfke kibir ve haset bir insanın en büyük düşmanlarıdır
Genellikle korurum. Yine de her insanın o "bam" teli var ya , oraya basılınca , herkese anlayacağı dilden konuşmak elzemdir.
Loading... 100% olduktan sonra patliyorum cok sabirliyim ama deliriyorum sonunda
Öfkenin durumana baglı şu zamanda sukuneti kaorimak lazım ama
Hayır gülme krizi tutuyor bazende onun için üzülüyorum
Eskiden olsa evet derdim, şimdi o yok ben de.
Evet, gülümseyerek izlerim.
Duruma bağlı genelde sakin olmaya çalışırım
Evet pasif dinleme yaparak
Çoğu zaman korurum ama sabır taşı da değilim tabi.
evet inanın bu en belirgin özelliğim
Tabiki. Ama bu karşı tarafı daha öfkelendiriyor
Açıkçası siklemem ben
Bi taraf sakin olmali tabi
Bazen koruyorum bazen korumuyorum.
Konuya bağlı ancak genel olarak koruyabiliyorum.
Benimde sabrıma dokunursa koruyamam
olgunluk bunu gerektirir ergenlik öfkeyi
haklıysa korurum. değilse ben de patlarım
Evet ve bu onu daha çok ofkelendiriyor
koruyamam sert tepki veririm
Öfkesini kontrol altına alırım
Korumamak için elimden geleni yaparım.
Evet herzamanki halim böyle.
Bazen evet bazen hayır
Asla koruyamam karşılığını veririm
Boksörse korurum tabi.
Mecbur korumak gerekiyor
çok fazla koruyabildiğin söylenemez :/
Gidişatına göre
Koruyamam ve korumam hayırdır birader l
Genel de evet.
Duruma göre evet
O öfkeli kişi benim nsnsbsbd
Nein
Hayır maalesef
Koruyabilirim
Korumaya çalışırım
Koruyabiliyorum
Öfke herzaman iyidir tepkiye tepki misali
Duruma bağlı
Korurum
koururum
Korurum genelde.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?