Kendinizi çirkin hissettiğinizde ne yapıyorsunuz?

Kendimi aşırı çirkin hissediyorum. Hatta bu bazen öyle bir hale geliyor ki ben bu kadar çirkin bir vücutla yaşamamalıyım, ölmeliyim falan gibi yerlere dahi gidebiliyor. Bir süre beden olumlama yaptım ama beden olumlama tavsiyesi aldığım veya bende kendimi güzel hissetmiyorum diyen ve bu konularda konuştuğum insanlar o kadar güzellerdi ki. Bütün bunları düşününce dismorfim olabileceği aklıma geliyor. Siz kendinizi sevmek, güzel hissetmek için ne yapıyorsunuz?
Kendinizi çirkin hissettiğinizde ne yapıyorsunuz?
Cevapla